4 reviews for INTERMITENT FASTING 5:2 - 7 Zile

  1. Recenzia ta așteaptă aprobare

    Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?

  2. Dany

    E foarte ok programul, am rezistat 5 zile fara sa mananc nimic in plus.Mai ales acuma in perioada asta de vara.

  3. Moldovan Paul

    Super tare programul ,l-am incercat si eu si am rezistat foarte bine.Este exact de ce aveam nevoie. Bravo pentru tot ceea ce faceti si efortul depus.Recomand cu incredere

  4. Roxana Pop

    Nu am crezut ca e atat de usor sa tii post intermitent. Mesele, desi sunt toate plant based sunt foarte satioase impreuna cu sucurile. Dupa 7 zile ma simt mult mai energica, mai usoara si mai dispusa sa acord o atentie mai mare asupra alimentatiei mele de zi cu zi! Recomand cu tot dragul!

  5. Lorena Muresan

    Este clar cea mai comodă cale de a alege un stil de viață sănătos.Mancare bună, cu rezultate fizice și psihice – recomand oricui are o viață mai plină și nu are timp, sau nu stie să gătească mancare sanatoasa, sau pentru cei care vor un stil de viată mai echilibrat, așa cum a fost in cazul meu!

Adăugați o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

INTERMITENT FASTING 5:2 – 7 Zile

De la: 599.00 lei

Golește

Da-ti restart in 7 zile cu meniul prestabilit, cu 3 mese + o gustare + 3 sucuri vii/zi.

Cel mai sanatos meniu, pe baza de plante! Combinatia unica de superalimente, leguminoase, nuci, seminte, cereale integrale, fructe, legume si post, iti asigura necesarul zilnic de nutrienti , repara si iti hraneste fiecare celula!

Ce este postul intermitent?

Postul intermitent reprezintă o strategie de organiziare a meselor cu scopul de a accelera metabolismul grăsimilor și de a pierde în greutate, păstrând masa musculară. Acest stil de viață permite spațiu pentru reparația celulară, prevenind bolile cronice în uimitorul tău corp în cele mai naturale moduri: prin auto-vindecare.

Cum functioneaza metoda 5:2 ?

Noi iti punem la dispozitie, un meniu variat si complet, timp de 7 zile, compus din mic dejun, pranz, gustare, cina si sucuri presate la rece, adaptat metodei de post intermitent 5:2. Asta inseamna ca 5 zile (luni-vineri) vei manca dupa un meniu* si orar prestabilit al meselor, intre orele 9-19. Iar 2 zile (sambata-duminica) poti opta pentru varianta de post cu sucuri sau varianta fara. *consulta meniul alaturat pentru fiecare zi a saptamanii.

Cand primesc meniul?

Programul incepe in fiecare luni, primele 5 zile ( luni-vineri) vei primi in fiecare dimineata* meniul complet pentru ziua respectiva ( cu orele de consum pentru fiecare masa), iar sambata si duminica, vor fi zile de post, in care vei consuma doar sucurile speciale livrate de noi. Astfel, timp de 5 zile vei posti 14 h/zi ( de la 19 – 9), iar in ultimele 2 zile sistemul digestiv va lua o pauza completa, timp in care organismul intră într-o stare de postabsorbție. În această stare, metabolismul se regleaza, nivelul de insulină și glucide este scade și astfel lipidele sunt folosite ca sursă de energie. Prin urmare, în perioada de post intermitent, corpul arde grăsimile deja stocate într-un mod mai eficient.

*Livrarea este zilnica, gratuita, pana la usa ta!

Comenzile se plaseaza de luni pana sambata, cu prima zi de livrare intotdeuna LUNI! Intervalul de livrare ( 8 – 10 dimineata).

Aici iti prezentam etapele si efectele prin care trece corpul tau atunci cand postesti!

• La 6 ore dupa ce ai mancat…

Dupa ce mancam, organismul nostru continua sa proceseze alimentele, producand, alaturi de alte molecule importante, si glucoza. Glucoza este vitala pentru organismul nostru, reprezentand hrana fiecarei celule si fiind totodata principalul „combustibil”al creierului. Atunci cand glucoza este in exces, aceasta este depozitata sub forma de glicogen in organism, in special in ficat si muschi. Glicogenul reprezinta de fapt adevaratele noastre depozite energetice, ce pot fi accesate rapid.

• Ce se intampla intre 12 -18 h de post total?

Stocurile tale de glucoza iti ajung intre 24 si 48 de ore, chiar daca dupa sase ore, consumul energetic incepe deja sa scada. Incepi sa simti foamea in aceaste ore, iar corpul tau intra intr-o stare de ketoza (cetoza). Ketoza este o stare in care organismul foloseste depozitele de grasime pe care le are pentru a produce energie, din cauza ca nu primeste o cantitate suficienta de carbohidrati. Cu alte cuvinte, organismul incepe sa transforme grasimile din depozite in molecule cu rol energetic. Este o perioada cand „se arde” grasimea din organism.

Stimulând procesele de autofagie din organism, reducem inflamația, încetinim îmbătrânirea și îmbunătățim funcțiile biologice.

Termenul de „autofagie” înseamnă a se mânca pe sine însuși și se referă la procesele prin care corpul nostru se debarasează de toxine, celule bolnave și alte deșeuri, reciclându-le. Sistemul imunitar al organismului are această capacitate uluitoare de a localiza celulele bolnave, uzate sau chiar moarte, fabrică membrane și le înghite, pentru ca mai apoi să le dezmembreze în bucăți și să recupereze din ele părțile ce mai pot fi folosite.

Descopera beneficiile postului intermitent.
  Crede-ne, iti va schimba viata!

APORTUL ZILNIC NECESAR DE FRUCTE, LEGUME SI SUPERALIMENTE

CRESTE NIVELUL DE ENERGIE

INTARESTE-TI SISTEMUL IMUNITAR

CREEAZA OBICEIURI SANATOASE PE TERMEN LUNG

TINE KILOGRAMELE SUB CONTROL

CLARITATE MENTALA SI MOTIVATIE

Primeste gratuit Ghidul pentru Detoxifiere!

Inscrie-te la Newsletterul Sucul Viu si primeste pe adresa ta de email Ghidul pentru Detoxifiere

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest